enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

عملکرد خیره‌کننده فولاد خوزستان در ۳ ماهه نخست ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک

به گزارش پترومتالز، بر اساس نکات کلیدی مطرح شده در مجمع سالیانه شرکت فولاد خوزستان، این شرکت در ۳ ماهه نخست سال جاری درخشش خیره‌کننده‌ای داشته و سود خالص آن در این دوره، ۶۹ درصدِ کل سود این شرکت در سال ۱۴۰۱ بوده است. سود خالص فولاد خوزستان در بهار امسال، با رشد ۴۹ درصدی نسبت به بهار سال قبل، به ۴۵۹۳ میلیارد تومان رسیده است.

 درآمد عملیاتی شرکت فولاد خوزستان در ۳ ماهه نخست سال جاری به ۲۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده که حاکی از جهش ۶۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

 سود ناخالص شرکت فولاد خوزستان در بهار امسال، ۶۶۰۶ میلیارد تومان بوده است که ۶۹ درصد بیش از بهار سال گذشته است.

 سود عملیاتی شرکت فولاد خوزستان نیز در ۳ ماهه نخست سال جاری با رشد قابل توجه ۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۵۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

 در ۳ ماهه نخست سال جاری جمع فروش محصولات فولاد خوزستان (تناژ فروش) در بازارهای داخلی و خارجی به ۱ میلیون و ۹۰ هزار و ۱۲۰ تن رسیده است که ۲۶ درصد بیش از مدت مشابه سال قبل است.

 شاخص تأمین نیاز بازار داخلیِ فولاد توسط شرکت فولاد خوزستان، یعنی تزریق فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) به بازار داخلی، در ۳ ماهه نخست امسال ۶۵۳ هزار و ۶۸۵ تن بوده که حاکی از جهش خیره‌کننده ۷۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

اینفوگرافیک زیر در خصوص عملکرد فولاد خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری را ببینید:

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=10278

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =