enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

دریافت تندیس طلایی بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف کنندگان توسط شرکت فولاد خوزستان

به گزارش پترومتالز، بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف کنندگان با حضور عباس علی آبادی وزیر صمت، مدیران کل صمت استان‌ها و ۳۶ شرکت برتر حامی حقوق مصرف کننده، روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش های حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار و از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایت کننده برتر، تقدیر شد.

عباس علی آبادی وزیر صمت در این همایش گفت: در معاملات میان تولید کننده و مصرف کننده باید اخلاق حکم‌فرما باشد. یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولید کننده معرفی می‌شود. در معامله هر دو طرف باید راضی باشند، یا این‌که طرف دوم معامله مغموم نشده باشد. زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله حرام و باطل خواهد بود.

سید مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: امروز علم مدیریت دنیا در قالب CSM و CSI بزرگ ترین حمایت از مصرف کننده را در کیفیت قرار دادند. کیفیت، تنوع، قیمت، خدمات پس از فروش و تحویل به‌موقع، پنج شاخص Q بزرگ است.

فرحی اظهار داشت: در مبحث دیگر به صدای اول و دوم مشتری پرداخته می‌شود، مدیرت رضایت مشتری و شاخص‌های رضایت مشتری، صدای اول مشتری و این‌که بدانیم حق با مشتری است و درخواست مشتری و نیازهای او در آینده را صدای دوم مشتری گویند. اگر صدای مشتری شنیده نشود، بنگاه باید هزینه‌ی شکست درونی و بیرونی را متحمل شود. همچنین اگر مشکل یک محصول تولیدی با کمال دقت برطرف شود، آبروی شرکت حفظ می‌شود.

گفتنی است، در انتهای مراسم با حضور وزیر صمت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایت کننده برتر، تقدیر شد.

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=20226

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =