enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

قیمت فولاد چین در کف چهار ساله!

به گزارش پترومتالز، قیمت محصولات فولادی در چین به کف چهار ساله سقوط کرده است. در واقع، قیمت بسیاری از محصولات فولادی در چین به زمان اوج همه‌گیری ویروس کرونا رسیده است.

قیمت فوب ورق سرد صادراتی چین به ۵۴۵ تا ۵۵۰ دلار به ازای هر تن در روز ۲۳ مرداد رسیده که پایین‌ترین میزان از ۱۱ آگوست سال ۲۰۲۰ تاکنون است.

قیمت فوب ورق گالوانیزه صادراتی چین نیز به ۶۰۰ تا ۶۱۵ دلار به ازای هر تن رسیده که پایین‌ترین میزان از ۲۵ آگوست سال ۲۰۲۰ تاکنون است.

قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین نیز به ۳۲۶۰ یوان به ازای هر تن رسیده که پایین‌ترین میزان از ۸ آوریل ۲۰۲۰ است!

کارخانجات بزرگ فولاد چین، قیمت‌های فروش محصولات خود برای ماه سپتامبر را تا ۴۰۰ یوان به ازای هر تن (معادل ۵۶ دلار به ازای هر تن) کاهش داده‌اند؛ سپتامبر به طور سنتی ماه بهبود تقاضا در چین است و این کاهش قیمت بدان معنا است که کارخانجات فولاد چین انتظار ندارند که امسال شرایط بازار فولاد در ماه سپتامبر، بهبود قابل توجهی را تجربه کند.

همزمان با تقاضای ضعیف در بازار فولاد چین، انتظار می‌رود صادرات فولاد این کشور نیز با اقدامات کشورهای واردکننده محدود شود. ویتنام که بزرگ‌ترین بازار برای ورق گرم صادراتی چین است، تحقیقات ضددامپینگ در خصوص صادرات ورق گرم چین را آغاز کرده است.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=23630

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 2 =