enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

چهلمین پویش دورهمی تلاشگران ذوب‌آهن

به گزارش پترومتالز، چهلمین ویژه برنامه های پویش دورهمی (به مناسبت هفته وحدت ) به منظور ایجاد شور و  نشاط در بین خانواده ها و شناخت دستاوردهای مهم شرکت، با دعوت از 69 نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۵۰ نفر در تاریخ ۲۰  شهریور  ماه جاری در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) واقع در فولادشهر برگزار گردید.

این مراسم که با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع، فرهنگی و هنری برای تمام رده های سنی همراه بود، طبق نظرسنجی صورت گرفته رضایتمندی 75 درصدی شرکت کنندگان رابه همراه داشت.

در حاشیه برگزاری این آیین با تنی چند از همکاران شرکت کننده در مراسم گفتگویی داشتیم که در ادامه  می‌خوانید:

رضا ایدر شاغل در مدیریت کوره بلند گفت: از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده در این برنامه دورهمی شرکت نمایم  بسیار خرسندم، شادي در محيط كار و خانواده يك اصل مهم براي  افزایش بهره وری می باشد، شادابي و نشاط بر روح و روان انسان تاثير مي گذارد و باعث كمتر شدن استرس و نگراني و بهتر شدن فضاي كاري  مي شود.

احسان ا..دهقانی شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق گفت: پرسنل با توجه به شرايط سخت كاري به چنین جشن هايي احتياج دارند تا روحيه بهتري داشته باشند و اين باعث آشنا شدن خانواده ها و صميمت  بيشتر در بين كاركنان خواهد شد.

عباسعلی بدیعی شاغل در مدیریت حراست گفت: در کل برنامه ها خوب بود. برگزاری اینگونه جشن‌ها و دورهمی ها علاوه بر ایجاد نشاط در محیط خانواده در روحیه کارکنان که در شرایط سخت به کار و تلاش مشغول هستند تاثیر زیادی دارد.

امیدوارم مسئولین برگزاری به نحوی برنامه ریزی نمایند که با دعوت از خوانندگان و گروه موسیقی مطرح بر جذابیت این برنامه ها بیافزایند.
محمد رضا جوکار شاغل در مدیریت آگلومراسیون با تشكر از كليه دست اندركاران برگزاري اين مراسم گفت : پرسنل با توجه به شرايط سخت كاري برای روحیه بهتر به چنين جشن هايي احتياج دارند. برنامه‌ها خوب و راضی کننده بود. امیدوارم در برنامه‌های بعدی آیتم های شادتری نیز برای بچه‌ها در نظر گرفته شود.

حسین مومنی شاغل در نورد 650 با 22 سال سابقه کار در شرکت گفت: بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده بتوانم در این دورهمی شرکت نمایم، برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش موثری در بالا بردن روحیه افراد دارد و به ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده کمک می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=25191

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =