enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

علیزاد شهیر به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت فولاد ظفر بناب منصوب شد

به گزارش پترومتالز، با حکم امید اسمعیل ظفر رئیس هیأت مدیره شرکت فولاد ظفر بناب، مهندس بابک علیزاد شهیر به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و جایگزین فرهاد نیک‌نفس شد. آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد ظفر بناب با حضور رئیس هیأت مدیره، سهامداران، معاونین و مسئولین واحدهای این شرکت، برگزار شد.

مهندس بابک علیزاد شهیر از مدیران متخصص و مجرب صنعت فولاد محسوب می‌شود و پیش از این به‌عنوان مدیرعامل شرکت فولاد صنعت بناب، عملکرد موفقی داشته است.

پترومتالز ضمن تبریک به مهندس بابک علیزاد شهیر برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت دارد.

آقای مهندس بابک علیزاد شهیر با حکم رییس هیات مدیره شرکت فولاد ظفر بناب آقای امید اسمعیل ظفر ، بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

امید اسمعیل ظفر در این جلسه، با اظهار خرسندی و امیدواری و با تکیه بر تجربه ، دانش فنی مدیران، مهندسان و دیگر کارکنان مجتمع اظهار داشت اکنون نام زرین فولاد ظفر بناب در بین پنج شرکت اول تولیدکنندگان فولاد کشور میدرخشد و این جایگاه مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی یکایک پرسنل سخت کوش این مجموعه میباشد.

رییس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی استان، شرکت فولاد ظفر بناب را مجموعه ای کاملا صنعتی خواند که فارغ از مسائل سیاسی، تنها بر روی پیشبرد اهداف خود متمرکز شده است.

عضو هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان با اعلام حمایت همه جانبه خود و دیگر سهامداران شرکت، از آقای مهندس علیزاد شهیر خواست با استفاده از تجربیات و دانش خود و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها، در راستای اهداف و خط مشی های این مجموعه بکوشد و در این مسیر برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

در پایان از زحمات و تلاش های سه ساله آقای دکتر فرهاد نیک نفس تقدیر بعمل آمد و برای ایشان در سمت مدیرعامل هلدینگ ظفر آرزوی توفیق نمودند.

شرکت فولاد ظفر بناب در سال ۱۳۸۶ تاسیس و اکنون با ۱۲۰۰ نفر پرسنل در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی به کار خود ادامه می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=27352

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =