enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

از شنبه نوزدهم آبان ۱۴۰۳صورت گرفت: تغییر در توالی انتشار خبرنامه فولاد هرمزگان با نام جدید «دنیای فولاد»

به گزارش پترومتالز، رضا صفریان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در پی تغییر توالی انتشار خبرنامه داخلی فولاد هرمزگان و تبدیل شدن آن به هفته‌نامه نوشت:

اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و رویدادها و برقراری ارتباط مستمر بین سازمان، ذی‌نفعان و افکار عمومی، رسالت و دغدغه روابط عمومی‌هاست. در دنیای کنونی بهره‌گیری از تمامی روش‌ها و ابزارهای ارتباطات، ضرورت سازمان‌های متعالی است و شرکت فولاد هرمزگان گام‌های مؤثری برای برقراری ارتباط هدفمند، مؤثر، مستمر و پایدار با جامعه مخاطبان خود برداشته است.

نیاز به گفت‌وگو در جوامع انسانی، نیازی طبیعی و ضرورتی حیاتی برای زندگی در جامعه انسانی است و بهره‌گیری از علم و تکنولوژی، راه‌های ارتباطی گسترده و پیچیده‌ای را برای ارتباط انسان‌ها با یکدیگر ایجاد کرده است. در این میان، سازمان‌ها و نهادها نیز باوجود توسعه و تکنولوژی‌های نوین برای برقراری ارتباط خود با جامعه مخاطبان و مشتریان و ذی‌نفعان خود، از انواع رسانه‌های مکتوب و الکترونیک و دیداری و شنیداری و انواع روش‌های ارتباطی و اقناعی استفاده می‌کنند.

البته باوجود فناوری‌های نوین ارتباطی و نوآوری‌های متعدد در این عرصه، روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها و نشر مکتوب، جایگاه خود را حفظ کرده و همچنان بهترین و موثق‌ترین روش برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و ثبت اخبار و اتفاقات و دستاوردها شناخته می‌شوند، ضمن اینکه رسانه‌های مکتوب نیز با ارتقا بسترهای ارتباطی خود و انتشار نسخه‌های الکترونیک در فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی، روش‌های ارتباطی خود را برای برآوردن نیاز مخاطبان ارتقا داده‌اند.

شرکت فولاد هرمزگان که هم‌اکنون یکی از قطب‌های صنعت فولاد کشور به‌حساب می‌آید، علاوه بر کسب توفیق در عرصه تولید و اشتغال‌زایی و کارآفرینی و خلق علم و ثروت، توجه به افکار عمومی و الزامات و نیازهای شبکه‌های داخلی و خارجی شرکت در حوزه اطلاع‌رسانی و انتشار خبرها و دستاوردها را در برنامه‌های خود قرار داده و همواره در مسیر اقناع افکار عمومی و اطلاع‌رسانی و توسعه روابط انسانی گام برداشته و خوشبختانه در این راه علاوه بر عملکرد پرتوفیق خود بر مقبولیت و ایجاد تصویری درست از خدمات و تلاش‌های این شرکت موفق افزوده است.

خبرنامه فولاد هرمزگان یکی از محصولات رسانه‌ای شرکت فولاد هرمزگان است که از چندین سال پیش تاکنون با انتشار خبرها و رویدادها و دستاوردهای شرکت و درج و نشر مطالب مفید در حوزه‌های فرهنگی، صنعتی، اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و عمومی، ضمن تثبیت هویت خود، جایگاه مناسبی در میان همکاران، مشتریان و ذی‌نفعان و ذی‌نفوذان و مخاطبان خود ایجاد کرده و به‌صورت دو هفته یک‌بار، رسالت آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح دانش و توسعه روابط سازمانی و بین‌سازمانی را به نحو قابل قبولی ارتقا داده است.

اثربخشی و کارآمدی شرکت فولاد هرمزگان در عرصه تولید، صنعت، اقتصاد و شکوفایی منطقه‌ای و توسعه فعالیت‌های عمومی و اجتماعی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در آینده نزدیک، اهمیت توسعه ارتباطات را در روابط عمومی مورد تأکید قرارداد؛ از همین رو از این شماره، دوره انتشار خبرنامه فولاد هرمزگان از دوهفته‌نامه به هفته‌نامه و نام آن به نام «دنیای فولاد» تغییر یافت.

هفته‌نامه دنیای فولاد با مدنظر قرار دادن منافع شرکت فولاد هرمزگان و در راستای اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی، با رویکرد تعامل بیشتر با مخاطبان و ارتقای سرعت در انتقال اخبار و رویدادهای شرکت، به دنبال معرفی و افزایش اعتبار و منزلت شرکت منتشر بوده و امید آن می‌رود که درروند جدید انتشار این هفته‌نامه خبری، تعاملات شرکت با جامعه مخاطبان گسترده خود تقویت شود. بدون تردید همکاری همکاران محترم و نویسندگان و روزنامه‌نگاران و دغدغه‌مندان حوزه صنعت و اقتصاد و همکاران محلی و بومی منطقه در حوزه رسانه، در ارتقای کمّی و کیفی محتوا و درنهایت رضایت بیشتر مردم مؤثر خواهد بود.

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=29106

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =