وی در ادامه بیان کرد: کار ویژه جدیدی که انجام شد تشکیل باشگاه اهل قلم بود. این باشگاه با هدف بهرهمندی از حضور کارکنان توانمند در عرصه نویسندگی، مترجمی و ویراستاری از همکاران توانمند که دارای سابقه نویسندگی در کتاب، مقاله، شعر، گزارشهای تفصیلی و یا همکاری با نشریات و مجلات و یا دارای سوابق درخشان در سخنرانی و سخنوری هستند اقدام به عضوگیری میکند. ما در این باشگاه به دنبال جذب حداکثری استعداد کارکنان اهل قلم هستیم و مشوقهایی نیز برای آنان در نظر گرفتیم.
صفریان یکی از عوامل موفقیت روابط عمومیها را شناخت مدیران ارشد سازمانها از اهمیت روابط عمومی و حیاتی دانستن نقش آن در اتخاذ تصمیمات راهبردی شرکتها دانست و از دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای نگاه ویژه به روابط عمومی تقدیر کرد.
شرکت فولاد هرمزگان در نوزدهمین جشنواره روابط عمومی، موفق به کسب هشت رتبه برتر و دیپلم افتخار جشنواره شد.