enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: ارتقای تصویر بیرونی، هدف استراتژیک روابط عمومی

به گزارش پترومتالز، رضا صفریان پس از دریافت لوح تقدیر و دیپلم افتخار نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، با بیان این‌که روابط عمومی فولاد هرمزگان نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده است، گفت: روابط عمومی فولاد هرمزگان با بهره‌گیری از تجارب اساتید مطرح در حوزه روابط عمومی و استفاده از نیروهای متخصص، نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده و تا کنون اقدامات استراتژیک گوناگونی در جهت دستیابی به این هدف انجام داده است. یکی از این اقدامات استانداردسازی اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان در حوزه‌های خبر، انتشارات، تبلیغات، تولیدات سمعی و بصری و مواردی از این قبیل بوده است. در این راستا کلاس‌های آموزشی و همسان‌سازی اطلاعات کارشناسان روابط عمومی با تغییرات روز در حوزه‌های گوناگون، از اولویت‌های ما بوده که تاثیر مستقیم آن در تولیدات این‌ واحد مشخص است.

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=30837

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دو =