enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

در نشست با رئیس شعب بیمه آسیا در استان اصفهان مطرح شد؛ انعقاد قرارداد جدید بیمه درمان تكمیلی برای ارائه خدمات كامل‌تر به خانواده بزرگ فولاد مباركه

به گزارش پترومتالز، نشست مشترک رئیس مرکز اورژانس و درمان، رئیس امور کارکنان، هماهنگ‌کنندگان خدمات پرسنلی نواحی شرکت فولاد مبارکه با رئیس شعب بیمه آسیا در استان اصفهان، روز شنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۳ در مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه برگزار شد.

در این جلسه، مشکلات و راهکارهای بهبود روند ادامه کار با بیمه آسیا از سوی حاضران مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت و در پایان برخی از مسئولان حاضر در جلسه چنین گفتند:

داود چترایی، رئیس امور کارکنان فولاد مبارکه: انعقاد قراردادی جدید برای ارائه بهترین خدمات بیمه تکمیلی به خانواده بزرگ فولاد مبارکه

طی سال‌های اخیر گزارش‌هایی از سوی کارکنان عزیز شرکت مبنی بر نارضایتی از نوع خدمت‌رسانی نمایندگان بیمه تکمیلی، دریافت و جهت اصلاح به این شرکت منتقل شد؛ اما عزم و اراده جدی از سوی بیمه ایران به‌منظور رفع مشکلات اعلام‌شده و رسیدن به سطح مطلوب مشاهده نشد؛ بنابراین با توجه به اهمیت نظرات کارکنان به‌عنوان سرمایه اصلی شرکت، مطالبه به‌حق آنان پیگیری و به متولیان امر منتقل شد.

در همین راستا با حضور معاون سرمایه انسانی شرکت به‌عنوان پرچم‌دار اصلی مسائل مرتبط با سرمایه انسانی، تالار گفت‌وگویی با همین موضوع با حضور جمعی از کارکنان، برگزار و نظرات و پیشنهاد‌های آنان در خصوص خدمات بیمه تکمیلی دریافت شد.

در نهایت، با حمایت مجدانه معاون سرمایه انسانی و اعتقاد راسخ ایشان در خصوص حرکت به سمت رضایت حداکثری کارکنان و همچنین تلاش سایر واحدهای زیرمجموعه این معاونت، تصمیم بر آن شد که بیمه تکمیلی درمان کارکنان براساس انتظارات آنان و شرایط مطلوب خدمت‌رسانی، از بیمه ایران به شرکت دیگری منتقل گردد که پس از برگزاری مناقصه و انجام سایر مراحل مربوطه، قراردادی با شرکت بیمه آسیا منعقد شد و از ابتدای آذرماه، خدمات بیمه تکمیلی کارکنان تحت پوشش این بیمه قرار گرفت.

علاوه بر این اقدام و پس از انعقاد قرارداد مذکور، در راستای نظارت مستمر بر نحوه خدمت‌رسانی این شرکت به کارکنان فولاد مبارکه، در همین ماه، نشستی با حضور مسئولان اصلی بیمه آسیا، رئیس محترم مرکز اورژانس و درمان و هماهنگ‌کنندگان محترم امور کارکنان در نواحی مختلف شرکت برگزار و دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهاد‌ها برای رسیدن به سطح مطلوب خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیان گردید.

در انتها باید اشاره کنم که در قرارداد با بیمه آسیا یکی از بالاترین سطوح خدمات بیمه تکمیلی برای رفاه حال کارکنان، پیمانکاران و بازنشستگان فولاد مبارکه و در شأن کارکنان خدوم این شرکت، دیده شده که به‌جرئت می‌توان گفت در بین کل شرکت‌های ایرانی متمایز است.

امیرسامان روستایی، رئیس مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه: نسخه‌های بیمه ایران تا ۳۰ بهمن‌ماه 1403 قابل پرداخت است

مرکز اورژانس و درمان فولاد مبارکه به درخواست مدیریت امور اداری این شرکت، جلسه‌ای با موضوع تغییر بیمه تکمیلی کارکنان از بیمه ایران به بیمه آسیا و آشنایی بیشتر با نوع انعقاد قرارداد جدید با بیمه آسیا برگزار کرد. این قرارداد از اول آذرماه ۱۴۰۳ با بیمه آسیا منعقد گردید. در ابتدا با چالش‌های مختلفی مواجه شدیم، اما با همراهی همکاران در فولاد مبارکه و مسئولان بیمه آسیا، از این چالش‌ها عبور کردیم. البته همچنان دغدغه‌های دیگری وجود دارد. در حال حاضر مهم‌ترین نگرانی کارکنان و بازنشستگان فولاد مبارکه تعداد قراردادهای مراکز درمانی و داروخانه‌ها با بیمه آسیاست که متولیان امر در بیمه آسیا به‌صورت شبانه‌روزی درصدد افزایش تعداد قراردادها هستند و امیدواریم تا یک ماه آینده به شرایط مطلوبی در این زمینه دست پیدا کنیم تا نیازهای کارکنان در حوزه سلامت و درمان را برطرف کنیم. تغییر بیمه تکمیلی کارکنان فولاد مبارکه از بیمه ایران به بیمه آسیا را به فال نیک می‌گیرم و با تلاشی که از سوی متولیان بیمه آسیا و احساس مسئولیت همکاران در مرکز درمان فولاد مبارکه مشاهده کردم، امید دارم که قرارداد با بیمه آسیا مشکلات قرارداد قبلی با بیمه ایران را نداشته باشد و مطمئنیم که سال خوبی را به سبب انعقاد این قرارداد طی خواهیم کرد. کارکنان، پیمانکاران و بازنشستگان عزیز تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند نسخه‌های پیش از آذرماه سال جاری خود را جهت دریافت هزینه‌های بیمه تکمیلی ارائه دهند؛ در غیر این صورت، هیچ‌گونه پرداختی بابت هزینه‌های مرتبط با بیمه ایران انجام نمی‌گیرد.

ضرغام عسگری، رئیس شعب بیمه آسیا در استان اصفهان: افزایش دوبرابری قراردادهای بیمه آسیا با مراکز درمانی استان اصفهان

حجم قراردادهای بیمه آسیا برای بیمه تکمیلی درمان در استان اصفهان، پیش از انعقاد قرارداد با فولاد مبارکه، حدود 350 قرارداد با مراکز درمانی بوده که این میزان پس از انعقاد قرارداد با فولاد مبارکه و در طول ۲۰ روز به ۷۰۰ قرارداد افزایش پیدا کرده و همچنان رو به افزایش است. این در حالی است که در راستای افزایش رضایت کارکنان فولاد مبارکه، ۱۰۰ قرارداد جدید با داروخانه‌های سراسر استان اصفهان نیز منعقد کردیم.

بیمه آسیا در راستای جلوگیری از هدررفت زمان کارکنان فولاد مبارکه برای تحویل نسخ درمانی، درصدد راه‌اندازی سامانه «سیناد» است که امیدوارم تا پایان اسفندماه ۱۴۰۳ و یا تا فروردین‌ماه سال آینده، این سامانه در اختیار کارکنان، پیمانکاران و بازنشستگان محترم فولاد مبارکه قرار گیرد؛ این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای ارائه نسخ فیزیکی درمانی وجود نخواهد داشت و تنها از طریق بارگذاری نسخ، فرایند پرداخت هزینه‌های بیمه تکمیلی صورت می‌گیرد و گردش آن از طریق همان سامانه قابل‌پیگیری است.

مهدی کمالی، سرپرست شعبه تخصصی اشخاص مسئولیت بیمه آسیا: انعقاد قراردادها در سطوح مختلف درمانی انجام شده است

قرارداد فولاد مبارکه با بیمه آسیا از اول آذرماه ۱۴۰۳ آغاز شد که حجم زیاد تعهدات این قرارداد، تعداد زیاد نیروی انسانی و ارائه خدمات مطلوب، نیازمند زمان مناسبی برای بسترسازی و ایجاد شرایطی بود که خدمات به شکل مطلوب به بیمه‌شدگان ارائه شود. علی‌رغم اینکه زمان لازم برای برآورده شدن انتظارات بیمه‌شدگان محدود بود، بیمه آسیا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اعزام نیروهای پشتیبانی از تهران به اصفهان، همه تلاش خود را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به بیمه‌شدگان فولاد مبارکه انجام داد. همچنین فرایند ثبت اسامی خانواده بزرگ فولاد مبارکه در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفت و در سطوح مختلف قراردادهای جدید با مطب‌های پزشکی، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری و داروخانه‌ها منعقد گردید، به‌طوری‌که در طول دو هفته حدود ۲۰۰ قرارداد جدید ارائه خدمات درمانی به قراردادهای خود افزودیم. در پایان امیدوارم انعقاد قرارداد فولاد مبارکه با بیمه آسیا منشأ همکاری بلندمدت برای ارائه بهترین خدمات درمانی به کارکنان عزیز این شرکت باشد.

عذرا رئیسی، پزشک معتمد بیمه آسیا: نیازسنجی مطالبات بیمه‌شدگان فولاد مبارکه انجام شد

در نشستی که با حضور رئیس مرکز اورژانس و درمان، رئیس امور کارکنان و کارشناسان خدمات پرسنلی نواحی شرکت فولاد مبارکه با رئیس شعب بیمه آسیا در استان اصفهان برگزار شد، مشکلات مربوط به مراکز طرف قرارداد، دندانپزشکی، ویزیت و دیگر مطالبات بیمه‌شدگان فولاد مبارکه نیازسنجی شد و مورد بررسی قرار گرفت. بسیاری از کارکنان، پیمانکاران و بازنشستگان فولاد مبارکه از جزئیات پوشش‌های بیمه‌ای خود آگاه نیستند و نمی‌دانند چه خدماتی تحت پوشش قرار دارد که در این زمینه باید اطلاع‌رسانی دقیق‌تری صورت گیرد؛ در برخی موارد، کارکنان در دریافت تأییدیه‌ها و خدمات پزشکی با مشکلاتی مواجه می‌شوند که ممکن است باعث تأخیر در درمان شود که در این زمینه بیمه‌شدگان باید دقت نظر بیشتری داشته باشند. یکی از اهداف برگزاری نشست امروز آشنایی بیشتر کارکنان با جزئیات بیمه تکمیلی و خدمات آن بود تا کارکنان محترم فولاد مبارکه با تسهیل فرایندهای اداری برای دریافت خدمات پزشکی و تأییدیه‌ها، با کمترین مشکل مواجه شوند. بیمه آسیا به‌منظور پاسخ‌گویی به نیازهای کارکنان فولاد مبارکه، پوشش‌های بیمه‌ای خود را به‌طور مستمر ارزیابی و به‌روزرسانی می‌کند.

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=32140

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =