فوری
به گزارش پترومتالز، از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذرماه سال جاری بیشترین درآمدزایی از فروش محصولات به دست آمده فولاد خوزستان مربوط به محصول «بلوم بیلت» در بازار داخلی بود که با مبلغ ۲۲ هزار و ۲۹ میلیارد تومان حدود ٤۰٫۳ درصد از کل درآمد این دوره ۹ ماهه را به خود اختصاص داد.
پس از آن محصول اسلب در بازار داخل با درآمد ۱۳ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان جایگاه دوم را به خود اختصاص داد که ۲۰ درصد از کیک درآمدی ۹ ماهه سال ۱۴۰۳ به آن تعلق دارد.
این نتایج نشان دهنده توانمندی شرکت در بازارهای داخلی و خارجی با وجود ناترازی های انرژی است.
بنابراین تفکیک فروش تجمیعی ۹ ماهه سال ۱۴۰۳ نشان میدهد سهم بلوم و بیلت داخلی از مجموع فروش فولاد خوزستان ۴۰.۳ درصد بوده و ۲۵ درصد از فروش شرکت را نیز اسلب داخلی شامل می شود.
سهم بلوم و بیلت صادراتی نیز از مجموع فروش فخوز ۱۸.۹ درصد و سهم آهن اسفنجی داخلی ۱۱.۴ درصد بود.
۳.۵ درصد فروش شرکت اسلب صادراتی، ۰.۷ درصد آهن اسفنجی صادراتی و ۰.۲ درصد نیز گندله داخلی بوده است.
لینک کوتاه:
https://enfnews.com/?p=32713