فوری
به گزارش پترومتالز، یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بینالمللی قطعات، لوازم و مجموعههای خودرو گفت: حضور در این نمایشگاه فرصت خوبی برای گروه فولاد مبارکه ایجاد کرد که ارتباط خوب و موثری را با مشتریان خود در حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی برقرار نماید وآخرین دستاوردهای این گروه صنعتی در تامین نیاز این دسته از مشتریان را به نمایش بگذارد.
وی افزود: شرکتهای خودرو ساز و قطعه ساز از مشتریان استراتژیک گروه فولاد مبارکه می باشند، درحال حاضر شرکتهای خودرو ساز و قطعه ساز حدود ۱۳ درصد از محصولات فولاد مبارکه را خریداری مینمایند. در حوزه محصولات سرد حدود ۷۰ درصد و در حوزه محصولات اسیدشویی نیز حدود ۸۰ درصد از تولیدات فولاد مبارکه در اختیار این گروه از مشتریان قرار می گیرد. همچنین حدود ۹۰ درصد از نیاز خودروسازان به محصولات سرد و گالوانیزه توسط گروه فولاد مبارکه تامین می شود.
حمزوی ادامه داد: طی چند سال اخیر بخش زیادی از ورقهای مورد مصرف در صنعت خودروسازی و قطعهسازی داخلی سازی شده است، این دستاورد حاصل فعالیت تیمهای مشترک بین فولادسازان، قطعهسازان و خودروسازان بود و امروز کشور بینیاز از واردات این ورقها است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله این محصولات میتوان به ورقهای دوفازی، فولادهای استحکام بالای خودرویی، فولادهای عملیات حرارتیپذیر و نیز ورقهای نورد سرد و گالوانیزه با قابلیت کششپذیری بالا اشاره کرد.
لینک کوتاه:
https://enfnews.com/?p=45238