enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

آهن و فولاد ارفع برای راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی مناقصه برگزار می‌کند 

به گزارش پترومتالز، شركت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد، طراحی و مهندسی، تامین مصالح و تجهیزات، ساختمان و نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی 40 مگاواتی شرکت آهن و فولاد ارفع بصورت EPC (بدون تامین پنل و TRUNKEY SWICHGEAR) را از طريق مناقصه دو مرحله ای با ارزیابی کیفی، به پيمانكاران داراي صلاحيت، واگذار کند. این شرکت از شرکت های متقاضی دعوت می شود جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 23 لغایت 25 تیرماه، با تکمیل فرم و پرداخت هزینه آن دریافت نمایند.

شرایط شرکت در مناقصه

  • داشتن رتبه EPC  صنعتی (طرح و ساخت) در رشته نیرو و یا داشتن رتبه یک یا دو پیمانکاری در رشته نیرو به همراه مشاور دارای رتبه 1 یا 2 در رشته انرژی های تجدیدپذیر یا نیرو بصورت مشارکت
  • داشتن رزومه و تجربه کاری مرتبط با احداث کامل حداقل یک نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی بصورت EPC و یا احداث کامل یک نیروگاه حرارتی با ظرفیت حداقل 40 مگاوات به صورت EPC

راهنمای دریافت اسناد مناقصه

به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه می‌رساند، با عنایت به سیاست‌های جاری شرکت در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند توزیع اسناد مناقصه، اسناد صرفاً به‌ صورت الکترونیکی و از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. بدین منظور، رعایت کامل شرایط و ارائه مستندات ذیل الزامی می باشد:

  • تهیه و ارسال نامه رسمی از سوی شرکت متقاضی
    • بر روی سربرگ رسمی خطاب به شرکت آهن و فولاد ارفع تنظیم شود.
    • شامل درخواست دریافت اسناد مناقصه، مشخصات کامل شرکت (نام، شناسه ملی، شماره ثبت، نشانی و شماره تماس) و مشخصات نماینده یا شخص معرفی‌ شده جهت پیگیری امور مناقصه (نام، شماره تماس، ایمیل) باشد.
  • متقاضیان محترم می‌بایست مبلغ 15،000،000 (پانزده میلیون)ریال بابت خرید اسناد مناقصه به شماره شبا IR920180000000000200172000 بانک تجارت به نام شرکت آهن و فولاد ارفع، واریز نمایند.
    • در صورت پرداخت مبلغ به صورت فیزیکی در بانک، اصل فیش واریزی(ممهور به مهر بانک) به همراه نامه رسمی (اصل) به دفتر امور قراردادها و خرید خدمات شرکت ارفع تحویل گردد.
    •  در صورت پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی تصویر رسید واریز وجه با تأییدیه سامانه بانکی به همراه فایل اسکن ‌شده‌ی نامه رسمی به آدرس ایمیل h.morovati@arfa-co.com ارسال گردد.
  • متقاضیان پس از ارسال ایمیل، جهت اطمینان از ثبت و دریافت مدارک، از طریق شماره تلفن 36636512-035 پیگیری نمایند.
  • مهلت ارسال درخواست دریافت اسناد، حداکثر تا پایان زمان تعیین ‌شده در آگهی مناقصه می‌باشد. درخواست‌ هایی که پس از موعد مقرر ارسال شوند، بررسی نخواهند شد.
  • خاطر نشان می گردد در صورت عدم ارسال رسید پرداختی و نامه درخواست دریافت اسناد، اسنادی ارائه نخواهد شد.

بررسی و ارسال اسناد

پس از دریافت و بررسی مدارک ارسالی، در صورت تکمیل و صحت اطلاعات، نسخه الکترونیکی اسناد مناقصه به آدرس ایمیل فرستنده یا آدرس اعلام‌ شده در نامه رسمی ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=47029

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =