enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

ایجاد میزهای تخصصی فرهنگ در فولاد مبارکه

به گزارش پترومتالز، هادی نباتی‌نژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه در حاشیه بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از فولاد مبارکه گفت: مدیریت ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه طی ماه‌های اخیر، ضمن برگزاری جلسات مستمر هم‌فکری، به جمع‌بندی رسید که ۴ میز تخصصی «کودک»، «نوجوان»، «خانه و خانواده» و «کارخانه» را با هدف غنی‌تر و پربارتر شدن رویدادهای فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان و استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان و متخصصان امور فرهنگی کشور تشکیل دهد و برنامه‌های فرهنگی خود تا پایان سال را با همین محور ادامه داده و برای سال آینده نیز از آن بهره‌مند شود.

وی افزود: این میزها براساس یک سند بالادستی در واحد امور فرهنگی مدیریت ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه ایجاد شده تا بتوانیم از ظرفیت متخصصان حوزه‌ فرهنگی کشور استفاده کنیم؛ مسیر ارتباطی کارکنان فولاد مبارکه و خانواده‌های آنان از طریق سایت و اپلیکیشن «راه بهشت» است که از این طریق می‌توانند از رویدادها، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی فولاد مبارکه اطلاع پیدا کرده و در آن‌ها ثبت‌نام کنند.

مبانی نژاد ادامه داد: «داشبورد جامع ارتباطات و برند گروه فولاد مبارکه» با عنوان «داستان فولاد را روایت می‌کنیم» شامل اخبار، گزارش‌های تصویری، تولیدات ویدئویی، پادکست، اینفوگرافیک، نمایشگاه‌ها، بازدیدها، همایش‌ها، برنامه‌های فرهنگی، فتوتیتر، تولیدات گرافیکی و انتشارات فولاد است که کارکنان توانمند فولاد مبارکه در حوزه فرهنگی و اهالی فرهنگ و هنر کشور از این طریق می‌توانند ایده‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر رویدادها و مسابقات فرهنگی فولاد مبارکه به ثبت رسانند.

وی تصریح کرد: براساس جلساتی که تاکنون تشکیل شده، رویدادهای فرهنگی جدیدی در فولاد مبارکه با استفاده از ظرفیت خانواده‌های کارکنان این شرکت و مؤثرین حوزه فرهنگ استان اصفهان در حال طراحی و برنامه‌ریزی است؛ مأموریت میزهای تخصصی فرهنگ، طراحی و برنامه‌ریزی برای استفاده از ایده‌ها و دیدگاه‌های خلاقانه کارکنان و نخبگان فرهنگ برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی فولاد مبارکه استفاده کرد.

مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: واحد امور فرهنگی فولاد مبارکه طی سال‌های اخیر با طراحی و اجرای رویدادهای متنوع ازجمله مسابقات قرآنی، روضه‌ خانوادگی، جشنواره بازی و سرگرمی، رویداد کتاب، حلقه‌های جمع‌خوانی خانوادگی کتاب و ده‌ها برنامه مشابه دیگر، اعم از راه‌اندازی اپلیکیشن «راه بهشت» به‌عنوان پیشخوان مجازی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان، توانسته سالانه برای بیش از ۴۰ هزار نفر به‌صورت منحصربه‌فرد برنامه اجرا کند.

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=51942

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =