enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

آغاز فرآیند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش پترومتالز، فرآیند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با حضور ارزیابان مرکز تعالی سازمانی و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و جمعی از مدیران این شرکت کلید خورد. این فرآیند ارزیابی با حضور نمایندگان مرکز تعالی سازمانی بصورت يك تيم ۶ نفره و به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

در این جلسه که با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی آغاز شد، مدیرعامل شرکت در ابتدا به معرفی این شرکت پرداخت و بیان نمود، امیدوارم که در مدت این ارزیابی با ارائه گزارش مناسب، بتوانیم نتیجه تلاش های همه کارکنان شاغل در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان را ارائه دهیم.
سپس رئیس هیات مدیره شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز ضمن خوش آمدگویی به تیم ارزیاب بیان کرد، اعتقاد ما براین است، یکی از معیارهایی که می تواند به مجموعه فولاد امیرکبیر کاشان کمک کند تا در بازار رقابتی که در دنیا همواره در حال تغییر بوده سرآمد باشد و در مسیر پیشرفت و بهبود مستمر حرکت کند، حضور در رقابت هایی همچون جایزه تعالی سازمانی می باشد.
وی گفت، مطمئنا ارزیابی های که در این جلسه انجام می گیرد در راستای پیشرفت این شرکت بوده و بی شک این مجموعه به بهترین شکل پاسخ خواهند داد.
در ادامه دکتر دادرس ارزیاب ارشد جایزه تعالی سازمانی ضمن معرفی اعضا این گروه شش نفره، بر ضرورت تعالی سازمانی پرداخت و اهداف جایزه ملی تعالی سازمانی را ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمانی، ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات موفق و تشویق سازمان ها برای انجام خودارزیابی عنوان کرد.

سپس بعد از جلسه افتتاحیه ارزیابان از خطوط تولید و کارخانه بازدید به عمل آوردند و در گروه‌های متمرکز نسبت به ارزیابی كليه رويكردهاي سازمان مبتني بر مدل تعالي سازماني پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=5457

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =