enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

مدیرعامل جدید ذوب آهن اصفهان معرفی شد/ تغییرات متعدد مدیریتی، «ذوب» را از زیان خارج می‌کند؟

به گزارش پترومتالز، طی حکمی از طرف امیرحسین نادری مدیرعامل تاصیکو، مهدی کوهی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت ذوب آهن اصفهان معرفی و جایگزین ایرج رخصتی شد. نادری در اردیبهشت ماه امسال حکم رخصتی را به‌عنوان مدیرعامل «ذوب» امضاء کرده بود و پیش از آن از بهمن ماه سال گذشته، رخصتی سرپرستی ذوب آهن را برعهده داشت.

ذوب آهن اصفهان به عنوان قدیمی‌ترین فولادساز ایران مجدداً وارد بحران شده و در 9 ماهه نخست امسال زیان خالص این شرکت به بیش از 3100 میلیارد تومان رسید. باید دید آیا تغییرات مدیریتی متعدد در ذوب آهن این شرکت را مجدداً به ریل سوددهی باز می‌گرداند یا تنها بر زیان آن می‌افزاید. ذوب آهن که به زحمت به سود انباشته رسیده بود، حالا مجدداً زیان انباشته آن در پایان 9 ماهه نخست امسال به 1863 میلیارد تومان رسیده است.

گفتنی است مهدی کوهی مدیرعاملی شرکت‌های پترو عمران مکران، هلدینگ توسعه معادن روی ایران، فولاد شرق کاوه، پترو غدیر و رئیس هیات مدیره هلدینگ کالسیمین، بازرگانی صنعت روی، سرمایه‌گذاری صنایع و معادن کوثر، توسعه و تجهیز معادن، خط لوله گاز مکران، پترو اوره آمونیاک چابهار و فولاد سبزوار را در سابقه کاری خود دارد.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=6507

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =