enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

سرمایه تاصیکو به ۶.۷۵ همت می‌رسد

به گزارش پترومتالز، سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین با افزایش 118 درصدی سرمایه شرکت (معادل 3 هزار و 650 میلیارد تومانی) و رسیدن آن از سه هزار و 100 میلیارد تومان به 6 هزار و 750 میلیارد تومان موافقت کردند.

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین (تاصیکو) در مجمع عمومی فوق العاده بیان کرد: تاصیکو، بزرگ‌ترین بازیگر حوزه زغال‌سنگ در کشور به شمار می‌آید و به موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه دست یافته‌ است.

وی افزود: سال گذشته، 164 درصد صادرات خود را افزایش دادیم که این مهم با تلاش و همکاری شرکت‌های زیرمجموعه تاصیکو به دست آمد.

نادری خاطرنشان کرد: آخرین افزایش سرمایه تاصیکو مرتبط با سال 1399 به میزان سه هزار و 100 میلیارد تومان بوده است و در حال حاضر به دنبال افزایش سرمایه جدید هستیم.

وی نگاهی به عملکرد تاصیکو در سال گذشته داشت و آنرا بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: در سال قبل به سود قابل توجهی دست پیدا کردیم که نشان از عملکرد مناسب شرکت در سال 1401 دارد.

گفتنی است، در پایان مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، افزایش سرمایه شرکت از سه هزار و 100 میلیارد تومان به 6 هزار و 750 میلیارد تومان به تصویب سهام‌داران حاضر در مجمع رسید.

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=7873

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =