فوری
به گزارش پترومتالز، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در جلسه با رئیس هیئت مدیره و اعضای انجمن تولیدکنندگان لولههای فولادی و پوشش خطوط انتقال افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خردهفروشی را دو راهبرد اساسی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.
حیدری گفت: مشتریان میتوانند با برقراری ارتباط بهینه، ظرفیتهای خالی خود را به فولاد مبارکه اطلاعرسانی کنند درعینحال با ظرفیتهای فولاد مبارکه نیز بیشتر آشنا شوند. در این فرایند ظرفیتهای مغفول مانده دو طرف شناسایی میشود.
وی افزود: رویکرد فولاد مبارکه از این پس علاوه بر افزایش تولید، بر تولید حداکثری محصولات ویژه استوار گردیده است.
حیدری تاکید کرد: در حال حاضر پروژههای بزرگی در حوزه انتقال آب در کشور تعریفشده و از این حیث انجمن تولیدکنندگان لوله انتقال آب با شدت بیشتری در حال فعالیت و تولید هستند و بهطور گستردهتری به ورقهای فولاد مبارکه نیاز دارند.
وی خاطرنشان کرد؛ با تولید و تحویل هرچه بیشتر ورقهای فولاد مبارکه به سازندگان لوله و اجرای پروژههای بزرگ توسط ایشان در کشور شاهد اشتغالزایی هرچه بیشتر، رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور هستیم که اتفاق بسیار خوب و مبارکی برای کشور است.
لینک کوتاه:
https://enfnews.com/?p=8973