enfnews logo

فوری

درباره ما

اقتصاد، نفت و فلزات نیوز، با تحریریه‌ای متشکل از خبرنگاران مجرب با سابقه‌ی بیش از ۲۰ سال پوششِ تحلیلی-خبریِ حوزه‌های اقتصاد، نفت و فولاد در سطح داخلی و بین‌المللی با سردبیری «محسن احمدی»  فعالیت خود را در سال ۱۴۰۱ آغاز کرد.

تیم تحریریه‌ی اقتصاد، نفت و فلزات نیوز، تمرکز خود را بر این گذاشته که فعالیت‌های رسانه‌ای‌اش را در مقایسه با رسانه‌های موجود (داخلی و خارجی)، در افقی وسیع‌تر و با نگرشی تحلیلی‌تر و تخصصی‌تر به انجام برساند. رویکرد اقتصاد، نفت و فلزات نیوز، کاملاً تحلیلی و صنعت‌محور است و این رسانه، خود را دیدبانِ صنایع ایران و از همه مهم‌تر، صنایع آهن، فولاد، نفت و پتروشیمی می‌داند.

صنعت فولاد و صنعت نفت دو ستون اقتصاد ایران را تشکیل می‌دهند. بدون این دو ستون، توسعه‌ی صنعتی در ایران نمی‌توانست به شکل فعلی روی دهد. علی‌رغم این نقش مهم، برخی مسائل باعث شده تا این دو صنعت مادر، در حال از دست دادن بخشی از مزیت‌های نسبی خود باشند؛ مزیت‌هایی که پایه و مبنای رقابت‌پذیری این صنایع و توسعه‌ی صنعتی کشور بوده است. اقتصاد، نفت و فلزات نیوز با درک حساسیت این موضوع مهم، بنا دارد با تخصصی‌ترین و تحلیلی‌ترین ابزارهای رسانه‌ای، وضعیت صنعت فولاد و صنعت نفت را بدون سانسور، بدون سوگیری، بدون جزئی‌نگری و با عینیت‌گرایی و کُلیت‌نگری در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته بررسی کرده و چشم‌انداز آتیِ این صنایع را برای مخاطبان بازنمایی کند.

هدف اقتصاد، نفت و فلزات نیوز این است که به موثرترین رسانه‌ی تخصصی و در واقع، یک رسانه‌ی مرجع و جریان‌ساز در صنایع آهن و فولاد و نفت و پتروشیمی تبدیل شود.

اقتصاد، نفت و فلزات نیوز گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی و نفت، گاز و پتروشیمی را با جذاب‌ترین ابزارهای رسانه‌ای در اختیار مخاطبان وسیع خود قرار می‌دهد و در یک کلام این رسانه، عضوی جدانشدنی از صنایع فوق‌الذکر است.‌

مسیرهای ارتباط با اقتصاد، نفت و فلزات نیوز:

www.enfnews.ir

www.enfnews.com

www.petrometals.ir

www.petro-metals.ir

www.petro-metals.com

کانال تلگرام: https://t.me/petrometals

ایمیل: petrometalsnews@gmail.com

شماره تماس: 09122264313