enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

طیب‌نیا مرد سال فولاد ایران شد

در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ایران، دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان «مرد سال فولاد ایران در سال 1401» معرفی شد. طیب‌نیا با رأی حداکثری توانست این عنوان را از آن خود کند.

به گزارش پترومتالز (اقتصاد، نفت و فلزات نیوز)، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پس از دریافت تندیس مرد سال فولاد ایران گفت: مرد سال فولاد کارکنان و پیمانکاران گروه فولاد مبارکه هستند که علی‌رغم وجود موانع بسیار، با وجود مشکلاتی که گریبان‌گیر صنعت است، توانستند روند تولید را حفظ کنند.

وی افزود: مرد سال فولاد آنهایی هستند که رکوردهای پی‌درپی تولید را در فولاد مبارکه رقم زدند. مرد سال فولاد آن‌هایی هستند که در حمله بی‌سابقه سایبری به فولاد مبارکه، در کمتر از ۳۶ ساعت جریان تولید این شرکت را به‌طور کامل برقرار کردند.

طیب‌نیا اظهار داشت: مرد سال فولاد، کارگری است که با دستان پینه‌بسته کنار کوره کار می‌کند. مرد سال فولاد کسانی هستند که در شرکت‌های دانش‌بنیان و در اوج تحریم‌ها با بومی‌سازی مواد، قطعات و تجهیزات، اجازه ندادند خدشه‌ای به تولید فولاد مبارکه وارد شود. بنده افتخار کسب این عنوان را به دستان پینه‌بسته کارگران، موی سپید بازنشستگان و درایت مدیران بلندهمت فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم که این مجموعه را تحویل ما دادند تا از آن به خوبی صیانت و بهره‌برداری می‌کنم.

تصاویر زیر را ببینید:

Print Friendly, PDF & Email

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=4287

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =