enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

فولاد هرمزگان موفق به کسب تندیس سیمین جایزه ملی تعالی سازمانی شد

به گزارش پترومتالز، در بیست و سومین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت فولاد هرمزگان موفق شد برای نخستین بار تندیس سیمین را کسب و علیرضا رحیم، مدیرعامل این شرکت این تندیس را دریافت کرد.

بیست و سومین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی با حضور فرشاد مقیمی رئیس هیئت عامل ایدرو، قاسم خرمی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، توران توانگر مدیر مرکز ملی تعالی سازمانی و جمعی از مدیران بیش از 90 شرکت و سازمان بزرگ کشور در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

شرکت فولاد هرمزگان که از سال 1395 سابقه حضور در فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی را دارد، پس از کسب سه تندیس بلورین در سال‌های، 1400، 1402 و 1403، موفق شد در سال 1404 با افزایش امتیاز نسبت به دوره‌های گذشته برای نخستین بار تندیس سیمین را کسب کند و علیرضا رحیم، مدیرعامل این شرکت تندیس سیمین را دریافت کرد.

لازم به ذکر بوده این رویداد که با حضور چهره‌های برجسته مدیریتی کشور برگزار می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای مدیران و سازمان‌های برتر فراهم آورده تا شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانند در کنار هم جمع شوند، از تجربه‌های موفق یاد بگیرند و با جدیدترین روش‌های بهبود عملکرد آشنا شوند.

همچنین در بیست و سومین همایش تعالی سازمانی، علاوه بر معرفی سازمان‌های برنده در سطوح مختلف تعالی و سازمان‌های سرآمد، برنامه‌های مربوط به ارائه دستاوردهای برجسته از طریق تحلیل‌گری داده نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در سال 1404 اجماع اولیه تیم‌های ارزیابی به صورت حضوری در سطح تندیس و تقدیرنامه، طی 2 روز در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و بیش از 300 نفر از ارزیابان سال جاری در فرایند حضور پیدا کردند. در این دوره، تعداد 16 شركت در سطح تنديس، 65 شركت در سطح تقديرنامه برای تعالی و 17 شركت در سطح گواهی تعهد به تعالي، در مجموع 98 شرکت اقدام به ثبت نام در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی کردند.

Print Friendly

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=67652

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *