فوری
به گزارش پترومتالز، همزمان با ایام محرم و در راستای تقویت مسئولیت اجتماعی، کارکنان فولاد غدیر نیریز با مشارکت در برنامه اهدای خون، جلوهای از پیوند صنعت با ارزشهای انسانی و اجتماعی را به نمایش گذاشتند.
در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و همزمان با ایام محرم، 64 نفر از کارکنان شرکت فولاد غدیر نیریز با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون مستقر در بهداری شرکت، 28 هزار و 800 سیسی خون اهدا کردند.
در ادامه این برنامه، دکتر تازش، معاونت توسعه سرمایه انسانی، با حضور در بهداری شرکت از 5 نفر از کارکنانی که بیشترین دفعات اهدای خون را در سوابق خود داشتند، تجلیل نمود.
لینک کوتاه:
https://enfnews.com/?p=67934