enfnews logo

فوری

اشتراک گذاری

کسب تقدیر نامه ۴ ستاره در بیست و سومین همایش تعالی سازمانی توسط شرکت فولاد سفید دشت

به گزارش پترومتالز، شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري در بيست وسومين همايش جايزه ملي تعالي سازماني، موفق به کسب تقديرنامه چهارستاره شد.

طهمورث جوان بخت، مديرعامل شرکت فولاد سفیددشت ضمن اعلام اين خبر گفت: حضور در فرايند جايزه ملي تعالي سازماني فرصتي ارزشمند براي خودارزيابي دقيق، شناسايي نقاط قوت و فرصت هاي بهبود و همچنين گام استواري است در مسير سرآمدي. ما باور داريم که تعالي يک مقصد نيست، بلکه مسيري بي پايان است و اين ارزيابي به ما کمک مي کند تا با نگاهي علمي و ساختاريافته، گام هاي بلندتري در مسير توسعه پايدار برداريم.

جمشيد علي بابايي، مدير تکنولوژي شرکت فولاد سفيددشت نيز با تأکيد بر اهميت يادگيري سازماني گفت: ارزش اين رويداد به دريافت تقديرنامه محدود نمي شود، بلکه فرصتي براي تعامل با سازمان هاي برتر، شناخت تجربه هاي موفق و الگوبرداري از رويکردهاي عملي آنان در مسير تعالي است.

وي افزود: اين اقدام استراتژيک در راستاي تعهد فولاد سفيددشت به بهبود عملکرد، افزايش رضايت ذي نفعان و دست يابي به جايگاهي رقابتي در سطح ملي و بين المللي صورت مي گيرد.

غلامرضا معصومي، رئيس واحد تعالي سازماني و مهندسي صنايع نيز در اين باره توضيح داد: جايزه ملي تعالي سازماني که مبتني بر مدل تعالي بنياد مديريت کيفيت اروپا (EFQM)است، معتبرترين مرجع ارزيابي عملکرد سازماني در ايران محسوب مي شود. کسب اين جايزه بيانگر اثربخشي رويکردها و برنامه هاي بهبود در سال هاي اخير است که امروز نتايج آن در قالب دريافت تقديرنامه چهارستاره نمايان شده است.

وي ضمن قدرداني از تلاش تمامي کارکنان و مديراني که در آماده سازي سازمان براي اين ارزيابي مشارکت داشته اند، ابراز اميدواري کرد که شرکت با تداوم اين رويکرد و تکيه بر دستاوردهاي حاصل از اين فرايند، ضمن شناسايي شکاف هاي عملکردي و بهبود مستمر، گام مؤثري در مسير تحقق نقشه راه تعالي و ارتقاي جايگاه فولاد سفيددشت در صنعت کشور بردارد.

Print Friendly

لینک کوتاه:

https://enfnews.com/?p=68047

بر چسب ها

مقالات مرتبط

تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *