وی افزود: آغاز برخی فعالیتها و اقدامات جدید در شرکت فولاد هرمزگان لازم و ضروری است که در این زمینه تفکرات و ایدههای تیم ارزیابی در قالب یک گزارش در اختیار مجموعه قرار خواهد گرفت.
ارزیاب ارشد مرکز تعالی سازمانی در خصوص نقاط قوت فولاد هرمزگان در حوزه تعالی سازمانی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد مجموعه به عنوان رهبر برنامههای سازمانی، به طور قطع متعهد به توسعه بوده و توانایی جهت تحقق چشمانداز روشن برای شرکت فولاد هرمزگان به وضوح قابل رویت است؛ چراکه این فولادساز بزرگ در بخشهای مهم از تولید محصول تا رسیدن به بهرهوری فعالیت قابل قبولی داشته و رکوردهای ثبت شده، گواهی بر این موضوع است.
فرخ پیکر تصریح کرد: یکی دیگر از بخشهای فعال در مجموعه فولاد هرمزگان، حوزه فناوری و اطلاعات است که با بهروزرسانی پیوسته و نظارتی دقیق در سیستمهای فناوری و اطلاعات، امنیت کامل را برای عمده فعالیتهای فولاد هرمزگان به وجود آورده است.
وی با اشاره به حوزه فروش و بازاریابی عنوان کرد: در حوزه فروش و بازاریابی نیز شاهد بودیم که تلاشهای بسیاری از طریق انجام تحقیقات برای شناسایی بازارهای جدید انجام شده و نتیجه آن تامین کامل نیاز مشتریان داخلی و بازارهای بینالمللی و در نهایت توسعه سبد محصولات این فولادساز خواهد بود.
فرخ پیکر در پایان تصریح کرد: ارزیابی از شرکت فولاد هرمزگان فرصت مغتنمی بود تا ضمن بررسی و ارزیابی فعالیتهای این مجموعه بزرگ، بر دانش و اطلاعات تیم ارزیابی نیز افزوده شود.